Recenzie: Insurgent- Veronica Roth

Multumesc pentru aceasta carte librariei online libris, singurul loc unde o sa gasiti atat carti in limba romana cat si in limba engleza. In plus transportul este gratuit.

Imi este destul de greu sa vorbesc despre Insurgent- cartea asta m-a acaparat total; am reusit sa o dau gata in doua zile la inceputul lunii mai si de atunci ma tot straduiesc sa-mi adun gandurile despre ea, lucru ce mi se pare destul de greu avand in vedere ca scriu aceasta recenzie la inceputul lunii iunie. Dupa experienta avuta cu Divergent, carte care m-a facut sa visez lumea lui Tris zi si noapte, am ales sa continui seria iar cel de-al doilea volum, Insurgent, mi-a intrecut asteptarile.

Acesta urmareste la fel ca prima carte razboiul ce a inceput intre abnegatii si lupta lui Four si a lui Tris pentru a readuce lucrurile la normal. Pot spune sincer ca prima parte a cartii nu m-a uimit cu adevarat, aveam impresia de deja vu, actiunea lasandu-se detronata de descrieri, de gandurile pe care Tris le avea in legatura cu parintii ei dar si cu prietenul sau Will.

Nu m-am asteptat niciodata la ceea ce urma: schimbari de situatie, prietenii ce urmau sa fie curmate din cauza minciunilor sau poate din cauza faptului ca adevarul doare uneori mai mult decat orice dar si finalul cartii care pe mine una m-a lasat muta de uimire.

Insurgent nu este la fel de buna ca prima carte a seriei, este mult mai buna- din punctul meu de vedere. personajele incep sa capete noi trasaturi, aflam povestea adevarata a lui Four si intalnim personaje pe care eu una le-am indragit cu adevarat. Poate singurul lucru care nu mi-a placut pana in acest punct la serie este naivitatea lui Tris si modul in care aceasta este mereu o victima cu toate ca detine mai multa putere decat oricine din jurul ei.

Insurgent m-a lasat cu o dorinta nebuna de a termina seria, de a afla in ce mod va reusi autoarea sa sfarseasca o poveste atat de complicata, sa sfarseasca viata unor personaje ce pentru mine sunt convinsa ca vor ramane nemuritoare.