Recenzie: Printul mecanic- Cassandra Clare

Multumesc librariei online libris pentru aceasta carte, librarie ce va pune la dispozitie un numar impresionant de carti atat in limba romana cat si in limba engleza.

Recenzia primul volum din serie poate fi gasita aici

Am lasat sa treaca ceva timp pana am avut curajul sa incep acest al doilea volum al seriei Dispozitive infernale pentru ca imi imaginasem inca de la sfarsitul primului volum ca povestea va deveni din ce in ce mai captivanta si atunci cand esti in clasa a 12-a e destul de greu sa pierzi noptile citind( cu toate ca asta mi se intampla intotdeauna). Am pus mana pe Printul mecanic cu o dorinta arzatoare de a afla ce se intampla cu Tesa, Will si Jem si nu pot spune ca asteptarile mi-au fost in van. Acest volum este din punctul meu de vedere, perfect! Mult mai bun decat primul chiar daca aici nu exista o confruntare in adevartul sens al cuvantului intre vanatorii de umbre si dispozitivele Magistrului.

Cartea ne spune povestea exact de unde a ramas in primul volum numai ca actiunea se complica iar Institutul lui Charlotte este motivul pentru care intre vanatorii de umbre se vor isca neintelegeri. Cu toate ca personajele noastre principale nu sunt decat niste adolescenti vor trebui sa dezlege misterul ce s-a abatut asupra lor: unde este Magistrul? Si mai ales, cine este Tessa cu adevarat? Aceste intrebari, si multe altele, vor fi punctul de plecare al volumului.

Pe parcursul lecturii se vor afla anumite detalii ce-l vor tine pe cititor cu sufletul la gura. Ceea ce credeau cei trei despre vietile lor nu este purul adevar asa ca fiecare dintre ei se va vedea pus fata in fata cu incercari noi, vor trebui sa aleaga calea cea buna atat pentru ei cat si pentru cei dragi lor. In plus, in acest volum al seriei se vor dezlega multe din intrebarile pe care fiecare dintre noi si le-au pus citind Ingerul mecanic.

La fel ca prima carte, Printul mecanic este o lectura usoara ce il introduce pe cititor intre-o lume complet noua, o Anglie putin-mai-altfel, ce il va fascina si il va lasa cu gura cascata asteptand cu nerabdare sa citeasca si ultimul volum al seriei ce este asteptat sa apara in toamna si la noi in tara.