image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre oameni (4)



Au trecut patru ani.
 Au trecut pana si acele patru zile de care ma agatam ca si cum nu as fi vrut sa le mai dau drumu.
Acum a ramas doar o problema de clipe si mai avem destule de facut.


Draga colega de banca/ prietena, 
In astia cativa ani pepetrecuti impreuna am plans in bratele tale de zeci de ori. Nu m-ai oprit niciodata, m-ai tinut langa tine si, dupa ore lungi de agonie, mi-ai dat o palma si mi-ai zis "tu chiar ai innebunit de tot?!". Din cauza asta te-am apreciat intotdeauna, pentru ca ai fost acolo langa mine si cand am ras si cand am plans. Si crede-ma, sunt sute de momente pe care mi le voi aminti toata viata doar datorita tie. Stii ce m-a amuzat intordeauna la noi? Faptul ca au fost zile in care ne-am dat cap in cap si am trecut peste ele. Tu esti motivul pentru care zilele din a 9a au fost suportabile, datorita tie am reusit sa absolv fara a omori pe cineva din clasa!
In plus, " doamnaaaa Maria ma fuuuu..." si sa nu uitam de zilele in care ascultam muzica la telefonul tau si uitam sa opresc melodia inainte sa scot castile.. Iti multumesc pentru ca am ras, pentru ca am detestat aceleasi persoane si pentru ca, "eu nu sunt reeea daaar"...ai asteptat patru ani pentru postarea asta.



Terut, puiul meu mic cu suflet mare( la propriu si la figurat cu toate ca tu nu o sa crezi asta), amandoua stim ca relatia noastra de prietenie a inceput intr-un mod stupid: urand amandoua acelasi lucru, sportul. Nu mi-am imaginat in primele zile de scoala ca te voi avea alaturi patru ani, nu am crezut intr-o prietenie cu tine atunci iar acum rad de fiecare data cand imi amintesc asta. tu ai fost langa mine intr-un moment in care nimeni nu era. Nu o sa uit niciodata ziua de 30 noiembrie in care ai stat cu mine doar pentru a ma face sa ma simt mai bine dar nici amenintarile de copii mici de la 4-5 noaptea.


Gabi... tu ai fost prima mea prietena din liceu. Pe tine am inceput sa te cunosc inca de dinainte sa pasim pentru prima data in sala 18; cu tine am avut primele secrete inca de dinainte sa ne cunoastem. Nu o sa uit niciodata diploma aia pentru "spalatul vaselor" pe care o am si acum pe undeva prin calculator! Tu ai fost prima persoana pe care am avut-o in stanga, omul care m-a facut intotdeauna sa rad cu gluma despre broscuta aia cu scarile si una dintre putinii oameni pe care ii cunosc care mi-au ajuns intr-un timp foarte scurt la inima.


Pepu! Prima mea colega de banca, cea cu care mergeam in clasa a noua acasa si cea cu care ma certam non stop din cauza ca vorbea prea mult. Cum as putea sa-ti uit eu tie rasul minunat sau mai bine zis faptul ca tu mereu razi inainte de a spune o gluma ! Sti de ce imi va fi dor de tine? Pentru ca tu erai acolo mereu chiar si cand intre noi era o "stare conflictuala", pentru ca sunt constienta ca voi putea sa apelez la tine intotdeauna si te voi avea de partea mea. Tu esti Soricelul meu si vei ramane pentru totdeauna colega mea zapacita fara de care liceul nu ar fi avut atat de mult haz.


Irian nu cred ca voi mai intalni vreodata in viata mea vreo persoana ca tine, cu o pofta de viata atat de mare! Nu o sa uit nicio petrecere la care am fost amandoua si am dansat sau baut suc de portocale. Faptul ca te-am avut anul trecut in fata a fost unul dintre cele mai amuzante intamplari din tot liceul pentru ca sunt constienta ca nu ar fi fost la fel in clasa a 11-a fara tine.


Dienut, prietena mea din cartier si fata cu care am impartit timp de patru ani foarte multe trairi deoarece am stiut ca pot avea incredere in tine in ceea ce priveste anumite subiecte. De tine nu va trebui sa ma "despart" pentru ca pe tine te voi avea intotdeauna aici, langa mine, gata sa iesim la un alergat sau la o tura cu rolele. Pentru tine nu sunt cuvinte de spus, tu esti omul care m-a facut de multe ori sa ma ridic, sa inteleg ca important este modul in care ma vad cei care ma iubesc, nu ceilalti.


Nico, noi doua impartim acelasi nume si am fost confundate de sute de ori din cauza asta! Tu esti omul care tace dar face. Sa  nu-i lasi niciodata pe ceilalti sa te traga in jos, tu stii mereu ce sa spui ca sa fie bine si chiar daca unii n-au aflat asta despre tine sa stii ca va fi pierderea lor. Tu esti fata timida cu care am ras de multe ori doar pentru ca noi doua aveam un "interes" comun, sti tu la ce ma refer.


Simo boss, esti cel mai zapacit copil pe care l-am intalnit vreodata si sper ca lucrul asta nu se va schimba niciodata! Ai fost colega mea de suferinta la franceza in a 11-a si crede-ma ca fara tine nu stiu cum as fi reusit. Esti omul care m-a cucerit cu imaginatia lui, cu felul sau de a fi si cu modul in care m-a facut mereu sa ma simt: sigura pe mine. Pe tine nu are cum sa te uite nimeni din clasa, tu nu esti de inlocuit, tu esti omul pe care sa-l pastrezi pentru totdeauna.


Blondo, iti multumesc in primul rand pentru fiecare compunere pe care mi-ai facut-o! Sunt cea mai mandra de porecla pe care ti-am pus-o si sunt sigura ca asa vei fi strigata intotdeauna de colegii nostri! Tu esti cel mai puternic om pe care-l cunosc, tu razi chiar si atunci cand situatia e mai cenusie ca niciodata. Ai facut mai multe texte argumentative anul asta decat oricine altcineva si sper din tot sufletul ca imaginatia ta sa nu se epuizeze, mai ales avand in vedere ca esti geniul nostru in materie de romana.


Ioana, prietena mea de la gradi! Nu am scapat de tine nici la liceu si chiar nu-mi pare rau, tu esti prietena aceea pe care stiu ca o pot suna oricand pentru ca imi va raspunde. Pe tine te contin majoritatea amintirilor pe care le am de cand eram mica, pe tine te voi sti intotdeauna drept prietena cu care m-am jucat cu papusile.



Poate ca mai erau destule persoane despre care sa sciu insa am considerat ca acum, cat inca mai reusesc sa tin ochii deschisi, trebuie sa scriu doar despre anumite persoane ce m-au marcat ca om, despre voi cei care nu m-ati lasat la greu.

Nu mai e mult, maine pe vremea asta o sa fim absolventi si liceul va fi departe.
De maine va voi simti lipsa.




Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu