Recenzie: Ingerul mecanic- Cassandra Clare

Multumesc librariei online libris pentru sansa de a citit aceasta carte. Pentru mai mult carti atat in limba romana cat si in limba engleza accesati site-ul librariei libris si o sa aveti parte de transport gratuit la orice comanda.

De obicei las sa treaca foarte mult timp inainte de a face recenzie unei carti pentru ca, mai mereu, am nevoie de o perioada de acomodare cu lumea reala, o perioada in care sa ies din poveste si sa ma obisnuiesc cu ceea ce-mi da realitatea. Ei bine, cu Ingerul mecanic nu trebuie sa fac acest lucru pentru ca imediat ce voi termina de postat recenzia voi da fuga la cel de-al doilea volum pentru a vedea cum continua povestea Tessei, Will si Jem.

Ingerul mecanic prezinta o lume fantastica, in care creaturi ale binelui dar si ale intunericului traiesc in acelasi loc cu oamenii de rand care insa, sunt prea orbi pentru a vedea ca lumea nu inseamna doar serviciu si griji precum: cu ce ma voi imbraca astazi?

Cam aici incepe povestea Tessei, o fata absolut normala pana cand primeste o scrisoare de la fratele ei, cu un bilet catre Londra, loc unde toata viata ei se va schimba cu adevarat. Tinuta captiva de catre Surorile Intunecate, Tessa va descoperi un talent pe care nu stia ca il poseda, va descoperi ca lumea ii ofera multe decat credea ea initial, ca visele si cosmarurile sunt cam aceleasi oriunde te-ai uita.

Ajunsa in aceasta lume noua pentru ea, Tessa va reusi sa scape de cele doua surori cu ajutorul vanatorilor de umbre si din acel moment actiunea se va precipita. Nimic nu mai este asa cum credea ea, incepe sa invete despre lumea de Jos, despre vampiri si varcolaci dar nu i se raspunde la o singura intrebare: "cine sunt eu?". Pe tot parcursul volumului o sa stati cu burta la gura pentru ca personajele noastre mai sus amintite, Will si Jem, fiecare in modul lui, va incerca sa o faca pe Tessa mult mai puternica, ei vor fi liantul ei cu lumea reala; cei ce o vor face fericita dar o vor si distruge.

Din punctul meu de vedere cartea este una care chiar merita citita, lumea creata de Cassandra Clare este una ce-ti starneste interesul, ce-ti bantuie visele si ce te va face sa vrei mai mult ( norocul nostru ca autoarea scoate carti pe banda rulanta, asa-i?). Singurul minus pe care i l-as da este faptul ca primele pagini, cele care te introduc in poveste, se citesc destul de greu, nu e usor sa te familiarizezi cu lumea, insa, va pot garanta ca lectura merita avand in vedere ca o sa doriti sa cititi si mai mult.