image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Nu-mi pleca



Si daca intr-una din zilele asta te vei decide sa dai pozele de pe peretii mei jos si sa pleci cu un nou numar de telefon sa stii ca-ti voi lega cuvintele de lustra din sufragerie si-ti voi indesa visele in fundul sertarului in care m-am lovit de un milion de ori. Ma voi transforma intr-un rapitor de suflete doar pentru a nu te lasa pe tine sa-mi rupi bucati din inima si sa fugi cu ele. Daca as fi in locul tau m-as gandi de doua ori inainte de a pleca pentru ca daca intr-una din zilele astea ma vei lasa sa ma trezesc fara dulcele tau sarut pe frunte, te voi urma pana la capatul pamantului calcand pe urmele tale. Te voi musca de buza inferioara si o sa-ti placa; o sa-mi scrijelesc numele pe inima ta pentru a fi sigura ca diminetile de sambata vor fi intotdeauna la fel, aceleasi dimineti naive cu miros de clatite.

Nu-mi pleca, ramai inca putin, putin plus o eternitate.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: