image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre oameni (2)


Pe el l-am cunoscut intr-o duminica in care nu-mi amintesc daca era cald sau frig, de fapt nu-mi amintesc nimic despre ziua aceea inafara faptului ca l-am intalnit. Era atat de sigur pe el incat ma facea sa vreau sa-i intru in ganduri si sa le citesc pe fiecare dintre ele; inca din primul moment am stiut ca el va deveni o carte deschisa pe care daca voi stii cum, voi reusi sa o rasfoiesc in tihna pentru eternitate.

El nu mi-a spus povesti despre trecut, vorbea intr-una despre vise si dorinte, era atat de sigur pe el incat m-a facut sa-mi imaginez ca toate copilariile pe care le aveam in cap pot fi duse la bun sfarsit daca-mi doresc suficient de mult; si asa a fost. L-am intalnit pentru prima oara intr-o statie de autobuz si m-a inspaimantat maturitatea de care dadea dovada, nu mai cunoscusem pe nimeni pana in acel moment care sa-mi para atat de familiar si totusi nu stiam prea multe lucruri despre cine era- pentru prima data nu mi-era frica de omul de langa mine.

Nu-mi amintesc ce haine purta sau de cate ori mi-a zambit in seara aceea. Mi-amintesc in schimb ca tuturor le era frig si mie nu, ca m-a facut pentru cateva ore sa ies din rutina, sa-mi dau seama ca omul cu vise imi putea da o libertate pe care nu o aveam cu adevarat. Nu-l cunosteam la inceputul serii dar l-am deslusit dupa miezul noptii, i-am inteles fiecare temere din felul in care ma tinea aproape de trupul sau si nu-mi dadea drumul. El, cel ce poarta mereu zambete cu subinteles, cel ce-mi face mereu pe plac dar ma cearta atunci cand uit de limite si ma las in voia sortii, el nu ma lasa balta, el intelege copilul din mine dar scoate la iveala femeia ce intr-o zi voi deveni.

L-am inteles inca din prima clipa iar el mi-a aratat o parte a mea pe care nu stiam ca o am. I-am plans pe umar de un milion de ori iar el nu mi-a dat sperante desarte, ci mi-a spus ca durerea o sa treaca atata timp cat esti puternic.

 El, cel ce crede ca universul cuvintelor e uneori de nedescifrat, a inteles mai multe metafore dintre noi decat a putut sa scrie Arghezi vreodata.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Îmi doresc, cu egoism, să întâlnesc și eu El-ul meu :) Cred că totuși o să ne întâlnim undeva la jumătatea drumului. Mă bucur că tu îl ai deja lângă tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa admit ca cel mai bine predata lectie a lui Enache a fost Testament, a lui Arghezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place frumosul, iar gandurile tale asternute redau acute! Mereu sa le pastrezi, Hic et nunc.

    RăspundețiȘtergere