image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cu chip de lut si ochi de portelan



Cumva, nu stiu cand sau cum, te-am lasat sa-mi intri sub coaste si te-ai aruncat in prima camera libera pe care ai umplut-o cu parfumul tau; de atunci n-ai mai plecat! Am trecut de-o vara caniculara si de-un inghet macabru impreuna si in continuare tu-mi cunosti irisii mai bine decat orice doctor care mi-a promis ca dioptriile gasite de el sunt cele corecte.

 Am purtat destule perchi de ochelari pana acum pentru a-mi da seama ca tu chiar si fara pregatirea lor, ai fost singurul care mi-a vindecat si miopia inchipuita si puzzle-ul din suflet.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Cât de frumos! Mi-aş dori să întâlnesc şi eu sentimenul de dependenţă sufletească, pe care tu l-ai redat prin aceste superbe rânduri.

    RăspundețiȘtergere
  2. libera, caniculara, perechi

    RăspundețiȘtergere
  3. Un text frumos si sensibil... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere