image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Nu exista sfarsituri si inceputuri



Chiar daca am obisnuit sa pastrez un tipar, sa scriu aici nu numai cand am nevoie ci si in anumiet momente cheie anul acesta le-am cam ratat. Nu-mi pare rau, nu am avut timp pentru randuri pentru ca totul a fost pus pe repede-inainte, clipele ce-au trecut le-am trait din plin, cu zambete si cu mana lui tinand-o pe a mea. 

2013 nu a fost stralucit, nu mi-a adus decat cateva realizari ce nu m-au facut decat sa inteleg ca intotdeauna trebuie sa lupti, ca sunt oameni pe care ii ai langa tine acum si care maine iti vor intoarce spatele si ca oricat de jos ai fi, soarele tot poate ajunge la tine.

Am trecut intr-un nou an si eu nu voi vrea ca toti ceilalti sa ma reinventez, sa uit ce am fost pana acum si sa devin altcineva. Eu vreau ca totul sa ramana asa cum este, cu el langa mine pentru a ma tempera si pentru a sti ca exista o persoana ce-mi va fi mereu alaturi, cu un munte de carti de citit, cu un BAC care-mi mananca toata energia, cu un examen auto in fata si cu 363 de zile inainte.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Frumos spus . Sper sa reusesti tot ceea ce ti-ai propus , mult noroc la bac si la examenul auto , sunt sigura ca vei reusi !

    RăspundețiȘtergere