Recenzie: Destine la limita- Katie McGarry

Multumesc pentru aceasta carte librariei online Libris, loc unde va invit sa cautati printre miile de carti atat in limba romana cat si in limba engleza.

Cand am inceput sa citesc pentru prima data Destine la limita stiam despre carte cam atat: multi tineri o considera buna si cam atat. Nu mi-a fost foarte greu sa intru in poveste si in vietile personajelor, asta pentru ca la prima vedere cartea este ca multe altele ce vorbesc despre adolescenti si anumite evenimente din vietile lor. Am inceput, deci, sa citesc cartea stiind ca e una destul de interesanta si chiar daca pana la sfarsit misterul nu s-a pastrat in totalitate, consider ca Katie McGarry a avut o idee destul de interesanta in ceea ce priveste constructia actiunii si a personajelor.

Echo este adolescenta oarecum tipica a romanelor de acest gen( initial mi se parea ca povestea va fi una identica cu cea din Mare tranquillitatis), cea care se intoarce la scoala dupa o lunga pauza. Pana aici totul este destul de normal insa ce faci cand realizezi ca acest personaj traieste de fapt o trauma, nu-si poate aminti un anumit moment al vietii ei, momentul care a facut-o sa ajunga a fi un om ce se pierde prin multime?
Apoi apare Noah, ce are la fel de multe probleme ca si personajul nostru feminin, insa consider ca temerile lui sunt mult mai grave decat ale lui Echo.

Cartea nu are la baza neaparat o relatie de iubire intre cei doi protagonisti, ci se doreste a fi remarcata povestea ce poate lega doua persoane, dezastrele ce se intampla mereu pe langa noi dar le observam cand este prea tarziu.

Destine la limita este o carte ce va fi indragista de cititorii cartilor E usor sa te iubesc sau Mare Tranquillitatis, o carte pe care nu ai cum sa nu o indragesti.