image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Aproape nou...




In ultimii 2 ani Vama, fie ea Veche sau cea "noua", mi-a incununat ziua de 4 decembrie. Mi-au cantat despre cei saptisprezece ani care-mi pareau atunci infiniti si despre posibilitatile pe care le ai cand varsta devine un numar ce urla tare: s-a terminat cu copilarismele.

Maine, nu voi mai putea sa folosesc eticheta cu "optispe" si nici nu as mai vrea sincera sa fiu, pentru ca anul asta a intors totul la 180 de grade, in asa fel incat sa ma faca sa inteleg ca absolut orice credeam pana acum era oarecum gresit, o idee preconceputa de copil. Maine, cand voi o sa va treziti si o sa spuneti "alta zi de miercuri", eu voi fi in patul meu, deschizand greu ochii inainte ca lumina sa invaluie vre-un colt de camera si-mi voi asculta gandurile aparute cu ocazia implinirii a inca un an. Nu am fost foarte fericita pentru schimbare niciodata, nu voi fi nici maine cand ceva din mine va sti ca e oarecum un nou inceput, o noua varsta in care va trebui sa lupt pentru a nu ramane in urma. Copilarismele sunt si ele tot aici, numai ca mascate de probleme si stresurile unui an terminal din punct de vedere scolar. 

Vama mi-a citit gandurile si anul acesta si mi-a explicat ca oricat de mult as vrea sa intorc timpul inapoi, asa cum intorci un ceas atunci cand limbile arata ora inainte, nu se poate pentru ca regresul nu ar insemna decat degradare iar omul nu e facut pentru asta.

Maine e iarasi 4 decembrie, ziua in care o noua eticheta va aparea pe aici.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: