image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

tranzitie spre octombrie



Nu-mi plac atat de mult zilele ploaioase. Frigul se transforma in dor si acesta, amestecat cu picaturi reci care nu se mai opresc sa cada sfasie carnea brutal. Intotdeauna am stiut ca n-am fost a toamnei, ci mai degraba a unui anotimp in care e si cald si frig, in care pielea iti este gardian nu inamic.

 Acum ceva timp, auzeam povesti despre frunze care vin si pleaca si ploi care au maturat pamantul de oameni. Si nimic nu era poveste. Nici fiorul si nici lacrima care cadea pe obrazul copacilor pierduti in neant. Chiar si copii ce dintr o data nu mai erau, se aruncau si ei in paturi pufoase si calde, lasandu-si clipe de dragoste sa moara din cauza unui cer mult prea gri.
In urma cu ceva timp m-as fi separat si eu de lume in paturi groase si ceaiuri aburinda, incercand sa uit de tot. Dar nu acum, prezentul este atat de bine punctat in timp si spatiu, incat nu ai timp sa mai privesti ramuri friguroase ce-ti bat in geam. 

Azi e mai putin toamna decat maine.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Foarte frumos textul, l-am simtit de la primul la ultimul cuvant. Chiar daca eu ador toamna, zilele acestea prea pline de ploaie nu ma incanta deloc, iar tu ai descris totul atat de bine. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere