image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cand "dor" devine intrebare




De dimineata m-am trezit intr-un loc tare ciudat. Stateam intre coastele tale si simteam cum plamani-ti canta ca un diapazon lovit de inocenta unui nou nascut. Apoi beam ceai amandoi, undeva departe, acolo unde oamenii cred ca e sfarsitul Pamantului si te intrebam incontinuu daca visez sau nu. Tu doar zambeai si-mi mai turnai din ceainic cate putin. Eram in varful unei cladiri inalte, tinandu-ne echilibrul pe o franghie de vapor. Iti simteam rasuflarea in ceafa si dorinta nebuna de a-mi arata ca pot sa fac orice-mi doresc.

M-am trezit din visul meu cu ceaiul langa pat si cu tine departe. Departe pentru ca in orice loc ce nu este sinonim cu "langa mine", se ajunge mai greu decat pe fundul oceanului.

Mi-as fi mintit pentru tine fiecare celula ce urla de durere ca nu mai auzea zgomotul pe care inima ta il produce atunci cand suntem amandoi. Acum nu stiu de ce imi e mai dor: de faptul ca te am dar nu chiar in clipa asta, sau de faptul ca am pierdut jumatate din mine pana sa te intalnesc.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. si asa ceva intelegi doar daca traiesti pe pielea ta!

    iubita mea, scrii superb :*:*:* miere ptr sufletu meu :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. vechea interfata era mai draguta

    RăspundețiȘtergere