image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Vioara de la Auschwitz- Maria Angels Anglada


Vioara de la Auschwitz mi-a fost oferita spre recenzie de catre libraria online Libris, loc unde puteti gasi toate cartile pe care doriti sa le aveti in biblioteca, mai mult, acum puteti gasi si carti in limba engleza.


Nu voi putea sa fac o recenzie asa cum mi-as dori pentru aceasta carte deoarece fiecare are modul lui de a percepe o poveste atat de impersionanta, o poveste reala, un eveniment ce a zguduit lumea nu cu foarte mult timp in urma. Dupa titlul cartii va puetti da seama ca povestea se petrece in timpul in care evreii erau "maturati" de pe fata pamantului, mai exact in lagarul de la Auschwitz, cel mai dur lagar dintre cele existente la vremea aceea.

In acea perioada, cand dezastrele erau la tot pasul, Daniel, un sculptor de viori lupta pentru talentul sau. Ramas fara familie, intr-o perioada a istoriei ce a incercat multi oameni, acesta a continuat sa-si mentina credinta si sa lupte pentru ceea ce iubea cu adevarat mestesugaritul.

Cartea poate avea un impact imens asupra celor ce inteleg ca in zilele noastre totul e simplu. Nu mai luptam pentru nimic deoarece totul ne este oferit. Insa atunci, cand oamenii se omorau intre ei, Daniel nu-si pierde speranta si nici darul. Cartea vorbeste despre oamenii care intampina obstacole dar le depasesc pentru ca nu pot fi doborati.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. La Auschwitz nu am ajuns (încă), dar am fost la Buchenwald. Un alt lagăr de concentrație de lângă Weihmar (Germania). O să sune ciudat, însă am rămas puțin impresionată. La început am avut un fior pe șirea spinării, însă de la gândul că voi vizita un lagăr. Am fost dezamăgită pentru că s-a pierdut prea mult din autenticitate cu renvovările. Cred că lumea ar fi învățat mai multe, dacă lucrurile ar fi rămas măcar 50% ca atunci...

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata carte, ma bucur ca am citit recenzia! :)

    RăspundețiȘtergere