image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iarna pe timpul verii



Din vis m-am trezit in mijlocul zapezii. Mi-era frig cu toate ca tu-mi spuneai ca e cald; as fi vrut atat de mult sa te cred!

De ce minti? Tu nu vezi fulgii cum cad si-mi zgarie pielea in timp ce ochii-mi lacrimeaza de dor ? Dar dor de ce? Te aud in fundal, vocea ti se ascunde printre zapada inghetata si talpile-mi calca pe pamant. Sunt oameni peste toti care rad, ei stau imbratisati si le e cald.

 Dar noi? Noi unde suntem? Lasa-ma sa te ajung din urma, noi mai fugii. Promit ca vom imparti si ciocolata cu alune, doar asteapta-ma! 

Tu inca fugi, vocea-ti devine din ce in ce mai greu de recunoscut printre zumzaitul celorlalti dar cumva iti simt palma ce-mi mangaie fata... adorm. Mi-e cald in bratele tale, mi-e atat de cald si bine..

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. ti'am spus ca'mi place mult de tot :3 ai asa un stil frumos :3 stiu ca nu'mi fac simtita prezenta, dar from time to time te citesc :3

    stii deja ca ador noul aspect :3
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos mai scrii, Duduș!
    frumos și noul aspect, scuză-mi lipsa!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere