image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cate valuri ne despart de orizont?


In mine e sase dimineata, dar ochii au vazut prea multe pentru a nu fi trecut de pranz.

Ne contopim ca marea si apusul dupa o zi ce lasa nisipul mult prea fierbinte pentru piciorusele pescarusilor. Ti-am sus vreodata ca-ti simt celulele in momentul in care dau nastere altora noi? Te rugasem intr-o zi sa mi le lasi mie pe cele care mor, sa le port in trup ca pe un intrus ce-mi face bine.
Esti cam singurul ce are voie sa sparga usile atriului stang dar cu conditia de a inchide si geamul inainte de a-ti face un culcus pentru eternitate; nu vreau ca soarele sa fie cel ce-ti arde obrajii, ci buzele mele desenate in creta rosie.

Uneori am impresia ca noi doi functionam dupa fuse orare diferite  pentru ca tu ai avut mereu norocul de a urmari valurile si pescarusii pana la apus cand scoicile plecau la culcare, in timp ce ochii mei abia se deschideau pentru a-i privi pe ai tai cum se inchid.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. "ai privi pe ai tai cum se inchid"

    a-i(despartit) privi pe ai tai cum se inchid

    ai(impreuna) privi in zare

    RăspundețiȘtergere