image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cand te intorci?


Numele ti-a ramas blocat intre corzile mele vocale inca din acea zi in care am tras ultimul fum, cel ce mi-a ramas in plamani si te-a facut sa-mi intri in sange. 

Pielea nu-mi mai vibreaza la pafumul tau din simplul fapt ca nu l-a mai simtit de mult prea mult timp si ochii neaga dimineata faptul ca vorbe dulci nu mai gasesc arunacte sub perna. Din cand in cand, trec prin locuri cunoscute doar de noi si te vad printre ramuri zambindu-mi. Sunt zilele alea in care-mi lipsesti pana cand seara imi aminteste ca a mai trecut o zi.

Acum iti pot rosti numele doar fiindu-mi dor. Astept ziua in care sa te pot striga si tu sa-mi amintesti ca esti chiar langa mine


Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. eu sper să nu-ți mai fie dor...că doare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu, dar cred ca nu merita sa mai astepti... tot inainte !

    RăspundețiȘtergere
  3. Of dorul asta, mie dor de el, pur si simplu eu am incetat sa mai duc dorul cuiva...

    RăspundețiȘtergere