image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Fericirea incepe azi- Jamie McGuire


Pentru aceasta carte multumesc librariei online Libris; loc unde o sa gasiti atat titluri in limba romana dar si carti in limba engleza care cu siguranta va vor atrage atentia.


Incerc sa scriu aceasta recenzie de doua saptamani si inca nu reusesc sa-mi clarific motivul pentru care pagina a ramas atat de mult timp goala. Am citit Fericirea incepe azi in 5 ore, intr-o noapte pe care am transformat-o in zi si nu regret decat finalul, dar pana ajungem acolo mai e ceva. 
Initial, cartea m-a atras foarte mult datorita vorbelor de bine pe care le auzeam prin blogosfera si inca o data am ramas placut surprinsa de randurile citite.

Dupa parerea mea, povestea este una tipica: fata si baiatul se cunosc, incep sa se placa insa unul dintre ei face ca povestea sa devina complicata. Suna cunoscut pana acum, asa-i? Ei bine, ce este interesant dar si stresant la aceasta carte sunt multitudinile de intamplari ce nu se mai sfarsesc. Pot spune ca pana in momentul in care tatal lui Abby apare in peisaj povestea este una plina de sirop ce poate ajunge la inima oricui, insa imediat dupa ce acest personaj apare oarecum printre pagini, actiunea devine fortata. Daca imi amintesc bine, ultimele pagini ma facusera sa nu mai vreau sa ajung la final, doar din cauza actiunii. Dar aici este doar parerea mea persoanala, sunt sigura ca exista persoane ce au savurat fiecare rand al cartii pana la final.

Fericirea incepe azi este genul de carte care te poate prinde foarte usor printre pagini si lasa cu un gust amarui cand totul se termina, personajele sunt creionate complex, actiunea devine incurcata iar modul de a scrie al autoarei da un plus cartii.

 Nu spun ca ar fi cea mai buna din genul ei, insa Fericirea incepe azi poate fi catalogata drept genul de carte pe care merita sa o citesti doar pentru ca iti poate ajunge usor la suflet.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Am citit și celălalt roman, „Fericirea mea” ești tu. Este o carte lejeră, pe care o citești ca o pauză de la alte romane care necesită mai multă concentrare.
    Și are un rating destul de mărișor pe Goodreads, iar povestea, ei bine, deși e puțin clișeică, tot e mai bună decât a lui E. L. James.

    RăspundețiȘtergere