image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Femeia in negru- Susan Hill


Am avut ocazia sa recenzez aceasta carte datorita persoanelor de la libraria online libris, loc unde puteti gasi o mare varietate de carti printre care si carti in limba engleza.

Mi-am dorit de foarte mult timp Femeia in negru asa ca, atunci cand am primit-o m-am apucat imediat de ea, lasand in urma celelalte titluri ce ma asteptau de ceva timp pe birou. Astfel am intrat intr-o lume putin diferita fata de a noastra, un coltisor unde definitia normalului nu are aceleasi intelesuri ca la noi.
Povestea se axeaza pe viata unui tanar, avocat in devenire, ce este trimis intr-o locatie mai putin primitoare a Angliei, pentru a cauta acte ce-i apartineau unei femei ce abia murise. Totul pare destul de normal pana aici insa, in momentul cand acesta se da jos din trenul destul de sumbru, ajunge la ideea ca ceva se va intampla pe timpul sederii lui in acel loc, avand in vedere oamenii ce pareau extrem de speriati cand auzeau de batrana.

Actiunea propriu zisa incepe in momentul cand, la inmormantarea batranei, tanarul avocat vede o femeie imbracata in negru iar in momentul cand spune vreunei persoane, aceasta isi face cruce si-l implora sa paraseasca tinutul, insa nimeni nu-i da niciun motiv clar.
Femeia in negru este genul de carte care te prinde foarte usor si la care te poti speria la fel de usor pentru ca, dupa parerea mea este scrisa intr-un mod extrem de usor de inteles dar care intotdeauna lasa loc imaginatiei sa lucreze.

Sfarsitul cartii este unul care-ti lasa un nod in gat, asa cum spunem noi, nu o sa dau prea multe detalii insa, Femeia in negru trebuie citita, poate doar pentru a intelege ca nimic nu este asa cum credem noi ca trebuie sa fie.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Owh my God :o3 ce bine sunaaaaa :3 vreau si euuuu :))
    imi place recenzia, scurta si la obiect :) felicitaaaaaari! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Blogul tău a fost nominalizat pentru ” A Bouquet Of Three Awards”, premiu simbolic pentru activitatea în blogosferă. Pentru detalii intră aici: http://gandurileunuivisator.wordpress.com/
    Cu drag, Stefania.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit si eu cartea, a fost foarte buna...te tine "in priza" :D

    RăspundețiȘtergere