image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La mare nu ne-ar ploua niciodata.


Hai la mare !
Sa porti blugi rupti pe un picior si parfumul meu preferat pe gat!
O sa miroasa a vara si a sare si o sa ne alergam pe plaja pana vom uita de oamenii ce ne asteapta acasa. Putem sa intram desculti in mare, dar sa ma tii de mana strans, nu stiu sa inot si orice piatra alunecoasa ar putea sa ma duca departe de tine.

O sa ne pierdem in valuri si de aici numai luna stie ce ne va rezerva viitorul.. poate ne vom desparti la gara, ai putea fi sufletul meu de la mare! Trenurile mereu ma vor duce departe de tine dar macar unul dintre noi va vedea zilnic pescarusii zburand la rasarit de pe balcon.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Ma regasesc pana si cu stilul de scris aici :)) Cu toate astea, misto articol chiar misto

    RăspundețiȘtergere
  2. Premiu,dulce premiu :3 http://fantasy-readers.blogspot.ro/2013/06/heilume-nun-am-murit.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place postarea asta .. ai avut un stil jucăuş. Marea mereu are efectul ăsta asupra oamenilor .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cele ce ai scris îmi amintesc de cântecele celor de la Vama.Iulie fain!

    RăspundețiȘtergere