image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Descantec



A fost ca si cand facusem pact cu diavolul, fara sa stiu, si-l incalcasem. O dulce sentimente de neputinta amestecat cu frica, te-am consumat atunci pe tot si n-am mai ramas decat cu o pata vinetie in centrul palmei. In locul acela unde degetele-ti  desenau un "te iubesc" sfarsit. 

N-am mai simtit pe buze atingerea-ti de apa sarata!  Mi-e dor de mare!

Creata din argila si lipita cu raze de soare, am simtit cum oasele mi se descompun in timp ce cautam o cale de a fi nemuritori impreuna. Intr-un final am ajuns la concluzia ca tu poti trai vesnic doar prin mine, prin sentimentele pe care mi le-ai scrijelit pe coaste. Iar eu, simpla muritoare fara sansa, aveam sa mor doar cand te-as fi uitat pe tine.

Stiai ca iubirile nu-s adevarate pana cand unul din doi nu are gatul uscat de dor? La fel ca apa de mare ai fost, m-am inecat cu tine incercand sa ajung la mal.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Daca o mai tii tot asa, si nepotii nostri te vor injura precum il injuri tu pe amicu' Emi..

    RăspundețiȘtergere
  2. 'departele" e un aproape rostit cu...inima::)

    RăspundețiȘtergere