image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cu genele strans lipite



Mi-as fi dorit ca sub perna sa tin un caiet pe care sa-mi scriu visele din timpul noptii.

Uneori sa ma trezesc ametita dar sa scriu, si sa nu-mi amintesc pana a doua zi cand randurile mi-ar parea straine, scrise de o alta persoana, de mine cea care viseaza cu adevarat in somnu-i netulburat decat de cate-o molie. As vrea ca in caietelul meu de sub perna sa strang cuvintele pe care le-am uitat in fiecare dimineata, sa fie un amestec de idei ce altfel s-ar pierde printre genele 11, 12.

Sub perna mi-ar sta mereu sentimentele cele mai adanci si asa as fi capabila sa iau cele mai bune decizii, pentru ca in caz ca nu stiai, noaptea, cand inima-ti bate mai incet, ochii-ti dau raspunsuri pentru cele mai confuze intrebari pe care le-ai pus vreodata. Sub perna mi-ar sta sufletul si deasupra eu.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Sub perna mi-ar sta sufletul si deasupra eu. ^_^ Superb !

    RăspundețiȘtergere
  2. pe un caiet ca cel din poza nu as scrie nimic,doar m-as minuna de frumusetea lui:X

    RăspundețiȘtergere