image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Placeri vinovate


Care e ultima placere vinovata de care te-ai bucurat in ultimul timp?

La mine au fost atatea intr-un singur an incat am inceput sa-mi asociez evolutia cu acele cateva clipe in care uit de existenta celorlalti, de numere de telefon neformate si de scrisori inca netrimise. Numarul de la pantofi devine inutil, apartenenta la lume doar un pretext pentru a nu te bucura de libertate si ratiunea nu mai este etalon pentru actiunile ce urmeaza a fi savarsite.
Am aflat ca nu e nevoie sa alegi mereu calea cea dreapta, uneori un drum cu denivelari nu este nimic altceva decat o poveste buna de spus peste ani.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. hmm, daca ai stii ce bine a picat postu tau:).
    ultima mea placere vinovata a fost ieri :*.
    xoxo, R.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că plăcerile nu pot fi vinovate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultima placere... hmmm... greu de spus mai ales ca in ultimul timp am facut doar ce am vrut, cred ca am parte in fiecare zi de placeri depinde de starea mea de spirit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil că cititul ar fi plăcerea mea vinovată. Deși e o constantă în viața mea, parcă mereu mă simt vinovată că-mi cumpăr cărți, când aș putea face cu acei bani altceva pentru cineva drag sau chiar pentru mine și cineva drag.

    RăspundețiȘtergere