image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ochi caprui fara soare


Daca ochiul meu stang straluceste doar in soare dar iubeste intunericul, inseamna ca
atunci cand Dumnezeu te-a creat ti-a dat un suflet ca noaptea doar pentru a ma simti in largul meu cand esti aproape. 

Nu am avut niciodata nevoie de tine sa-mi fii umbra, insa inca din prima zi cand ai vazut ca ma poti pastra pentru ca eram la fel, mi te-ai prins de piele si ti-ai scrijelit numele pe gatul meu. Sa fi fost oare doar o dorinta prosteasca de a te juca de v-ati ascunselea pe intuneric sau iti era prea frica de lumina atunci? 

Pentru ca acum iubesti sa stai in raze in timp ce eu am zilnic nevoie de ochelari de soare.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Daca iti spun ca eu am patit o chestie interesanta ca ai adus vorba de stralucirea ochilor, am de mica o problema cu ei si sunt momente cand imi lacrimeaza un ochi si celalalt nu intr-o seara in parc m-a vazut o fetita s-a apropiat de mine si mi-a spus ca sunt din poveste am un ochi care rade si unul care plange, apoi m-a atins si a fugit cat a putut de repede nici macar nu stiu cum o cheama si eu care credeam ca trec nevazuta prin lume...

    RăspundețiȘtergere