image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Obsesia de a trai prin simturi



Simt furnicaturi pe spate si ma intorc din instinct.

Uneori am impresia ca esti acolo si ca-mi numeri cicatricile, ca razi de sensibilitatea de care pielea mea da dovada in fata soarelui. Iti simt parfumul in aer si am ochii inchisi. Aud pasi pe parchet si-ti simt respiratia pe gat. O suvita imi aluneca peste ochi si-i deschid. Nu esti. Te caut printre carti vechi si plicuri rupte brutal. Nu esti nicaieri. 
Nici tu nici pasii si atingerea-ti domoala.

Uneori imi este atat de dor de tine incat scrumiera devine neincapatoare si pielea mea la fel. Mi-as iesi din trup doar sa-ti mai simt macar o data sarutarile pe coaste. M-as desprinde de mine doar pentru a te mai privi inca o data cu adevarat.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte: