image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Legaturi materiale



Noi ne-am rupt in jumatati si am format alte intreguri, ceea ce este de-a dreptul hilar pentru ca nu stiam ca sufletul oamenilor se regenereaza la comanda.

Mi-am lasat batista sa fie luata de vant pe peronul unei gari si am asteptat. Am asteptat sa o  aduci inapoi si sa-mi raspunzi la intrebari ale caror raspunsuri nu le stiam. Inca astept, numai ca am parasit de mult peronul, a trecut pe acolo o femeie care vindea batiste si mi-a dat una, spunea ea ca aveam ochii inlacrimati, dar eu nu-mi amintesc. M-am rupt de tine si te-am lasat sa alergi dupa un material ce-mi va purta parfumul pentru totdeauna
.
E de-a dreptul amuzant nu? Ne-am rupt unul de celalalt si inca ne leaga o adiere de vant.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu