image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Furtuna de mai


Tricoul negru de anul trecut a ramas mic si am un porumbel care sta in geam si ma priveste de cateva ore. Sticlele golite noptile trecute sunt ascunse pe sub pat si scrumul aruncat de mult pe fereastra. Am fard ce mangaie o alunita ratacita pe obraz si o carte deschisa la pagina 108 de cateva ore. Gasesc o bancnota in buzunarul de la spate al unei perechi vechi de blugi si ma simt norocoasa. Ma arde soarele. Incepe furtuna si inca mi-e frica de fulgere. Ascult linistea, si ploaia care nu cade inca. Ecou de sentimente se zbate intre pereti si cateva mesaje necitite imi fac cu ochiul.

De mult stiam ca apar in rugaciunile tale de dinainte de somn si am renuntat la a ma mai ruga pentru mine. Acum stau si inca nu inteleg de ce; de ce mi-am lasat primavara, pentru a petrece cu tine ierni in agonie.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Vai,cat de frumos.M-ai impresionat.
    Te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos <3. Cred că ai lăsat primăvara să treacă pentru că așa ți-a dictat inima să faci. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai tare senzatie am avut-o luni la Predeal. Am vrut sa fac un traseu montan si m-a prins ploaia... era asa frumoasa, ma facea sa ma simt bine chiar daca era rece si uneori dura, te face sa visezi cu ochii deschisi, iar natura danseaza cu tine pe acelasi ritm parca totul era vrajit.

    RăspundețiȘtergere