image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Catre eu cea disparuta


A fost o vreme cand as fi platit in coaste rupte si sentimente intoarcerea ta. Te-am plans la inceput zile intregi, ei spuneau ca nu esti moarta, doar ca te-ai upgradat, dar eu stiam ca ei mint. Au mintit toti inca din prima zi si vor continua in felul asta pana cand imi voi astupa urechile si nu ii voi mai asculta. Mi-a fost dor de tine, ma dureau incheieturile si tu nu erai aici ca sa vezi ce inseamna sa alergi in gol pe o strada neasfaltata.

Te-au furat de langa mine, nu ti-am dat eu drumul! Te-au ademenit cu sperante si vorbe goale. De ce i-ai crezut cand spuneau ca inocenta este cea care te face speciala Tu chiar nu le vedeai degetele incrucisate si ochii nesinceri care abia asteptau sa te impinga in abis? 

Tie cum iti mai este? A trecut atat de mult timp de cand nu ti-am mai scris, si asta nu pentru ca nu mi-ar mai fi dor, te plang in fiecare noapte cand greierii incep sa cante. Nu-ti mai scriu pentru ca nu vreau sa te intorci. Pentru ca atunci cand te-au luat cu ei, dupa lungi zile in care te-am cautat, m-am obisnuit fara tine. Te-am lasat sa putrezesti in inimile lor. Eu te pastrez ca amintire iar ei ca blestem pe constiinta.

Te-am renegat si o sa te reneg in continuare! Nu veni acasa! Ramai printre ei si adu-le zilnic aminte ca mi te-au luat si m-au lasat singura in cimitire cautand. 



Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: