image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pleaca. Te vei intoarce obligatoriu.


Ne aruncam unu' pe altu' dintr-o parte in alta ca si cum ne-am juca ping pong pentru prima data in fata blocului. Am facut atat de multe drumuri intre realitate si batalia care sa da intre noi de atata timp, incat din cand in cand ricosam in peretii de beton si speram ca asta ne va aduce libertatea de care avem atat de multa nevoie. 
Uneori ma intreb de ce nu am putut sa ne alegem singuri calea pe care sa fi mers si atunci imi dau seama ca noi mergeam pe stranzi cu sens unic. Doar ca strazile noastre s-au ciocnit si acum ne dam cap in cap din cauza unui necunoscut care nu a stiut sa puna un sens giratoriu la locul potrivit.
Amuzant este faptul ca ne-am avantat voit in toata cacealmaua asta si pana cand nu va veni cineva cu un plan nou pentru strazile noastre, ne vom juca ping pong pentru a ne afunda mai tare in jocul asta de-a cine pe cine domina.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. jocul nu se numeste "cine pe cine domina" caci dorinta de a domina exista doar intr-o singura parte, si anume a ta.(vezi expresiile:"pune manutza si suna!, vino si cere-ti scuze!,etc). in realitate eu n-am joc, dar am intrat fara sa stiu intr-al tau. insa regula mea in jocul tau murdar se numeste: "eu nu sunt de dominat!"

    RăspundețiȘtergere
  2. "speram ca asta ne va aduce libertatea de care avem atat de multa nevoie. "
    ------------------------
    unii au gasit-o demult, si intinsesera o mana spre cei care o cauta inca cu disperare. insa mana intinsa a fost gresit interpretata si in acelasi timp batjocorita.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Amuzant este faptul ca ne-am avantat voit in toata cacealmaua asta si pana cand nu va veni cineva cu un plan nou pentru strazile noastre, ne vom juca ping pong pentru a ne afunda mai tare in jocul asta"
    --------------
    un plan sanatos a existat doar ca pe tine NU TE-A MULTUMIT. puteai s-arunci din cand in cand o privire-n drumul meu, iar eu in al tau, am mai fi schimbat din cand in cand un salut, o vorba buna, si apoi ne-am fi vazut din nou fiecare de drumurile noastre pana la urmatoarea ocazie cand am fi luat-o da capo cu cele insirate mai sus. insa planul asta nu ti-a fost pe plac, nu te-a satisfacut, ai vrut mai mult. si asa s-a ajuns la partide dure de ping pong. un alt plan nou nu exista, doar reguli de o parte si de alta. iar ptr. ca regulile difera, drumurile vor ramane incontinuare paralele.

    RăspundețiȘtergere
  4. "va aduce libertatea de care avem atat de multa nevoie"
    --------------------
    unii au gasit-o demult. altii nu stiu cum sa dea de ea, sau posibil ca nu vor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cine este, dar banuiesc ca o persoana care ma cunoaste de aproape. As prefera sa mi se spuna lucrurile de acest fel in fata si nu pe un blog sub anonimat.

    RăspundețiȘtergere
  6. jocul asta se inampla in intreaga viata

    RăspundețiȘtergere