image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara limita de viteza


Eu nu am vicii. Am doar persoane care-mi fac inima sa ruleze cu 5 km/h mai repede.
 Oamenii astia accelereaza mereu cand sunt pe trecerea de pietoni si niciodata nu poarta centuri. Ei se cred stapani peste toate firele de electricitate care trec prin oras, defapt spera ca ele ii vor duce mai aproape de o benzinarie parasita; combustibilul s-a terminat si au nevoie de mai mult pentru a mari viteza spre atriul drept.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. mdaa..si eu am astfel de persoane :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos.
    Cred ca cu totii avem astfel de persoane.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos.Cunosc si eu asemenea persoane !!! esti bravo.te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere