image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cosmarul din fiecare dimineata


Buna dimineata,

azi nu mai era cafea in cutia din bucatarie. Te rog nu te supara, ti-am facut un ceai de musetel de care mamele le fac copiilor cand sunt mici. Stiam ca vei fi posomorat toata ziua asa ca ti-am adus si cateva bomboane, din acelea cu lapte, ca sa-ti aminteasca tot de copilarie si sa ma ierti. Da-te jos din pat. Asa, e perfect. Stai rezemat de perete, ce-ti trece prin minte? Exista vreo amintire pe care nu mi-ai spus-o niciodata? Una de aseara? Mi-ai imbracat camera in parfumul ei, ti-ai pus pantalonii de pijama si m-ai luat in brate. Am plans putin, dar tu adormisei deja, si nu am vrut sa te trezesc, asa ca am incercat sa fiu cat mai silentioasa cand mi-am tras geamantanul de sub pat.

O sa gasesti in cuptor cateva clatite ramase de aseara, sa le mananci in timp ce asculti radioul. Nu uita, la 08:23 se difuzeaza melodia ta preferata!

Ah  am uitat sa te avertizez ca podeaua din baie e uda? Inainte sa plec am facut un dus si nu stiu daca apa sau lacrimile ce-mi curgeau pe obraji au inundat camera, cert este ca nu am mai avut timp sa sterg totul. Sper sa te descurci, mopul este in debara si solutiile de curatat tot acolo.

Pune-ti costumul cel bun azi, acela pe care il porti numai in zile speciale si nu te uita inapoi. Sterge-ti pantofii de cateva ori; tigarile pe care le-ati fumat amandoi seara trecuta au lasat o patura de puf cenusie pe ei, si cu siguranta nu vrei sa-ti incepi noul serviciu asa.

Cand iesi pe usa sa nu uiti sa inchizi de trei ori sus, asa poti fi sigur ca nimeni nu va incerca sa sparga cei cativa pereti care ne-au auzit gemand pe mine si pe inca cateva ale caror numere de telefon le-ai lasat mult prea la vedere.
Sa nu intarzii !

Nu  te  (maiiubesc.

P.S. stiu ca vei citi randurile astea zilnic, dar nu uita: nu am plecat pentru ca am vrut, ci pentru ca m-ai alungat  in timp ce ma tineai in brate.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Doare, Dudus. Chiar si pe mine, un simplu spectator la sentimentele tale. Are you ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva se intampla, si nu o vad doar in comportamentul tau, ci si in stilul tau. Scrii mult mai matur, mai atractiv, atragi pe oricine in povestea ta. Si se vede ca, inainte de taote, fie ca s-a intamplat ceva sau nu in lumea reala, in lumea ta a avut loc un declic.

    Oricum, ca si idee: de obicei, simteam cu adevarat ceea ce scrii si reuseam sa combin cu vocea ta si intonatia ta. Acum n-a mai fost nevoie sa combin cu nimic, si crede-ma ca din toate punctele de vedere, dupa mine, este cea mai buna scriere a ta. Parerea mea.

    Congrats!

    RăspundețiȘtergere
  3. ....sau pentru ca tacerile numite uneori cuvinte nu se mai randuiau in propozitii .....sau amintiri.....pentru ca orice despartire este o impartire .....se imparte o inima la doi si rezultatul e ceva ce nu poate fi divizat,adica o amintire....matematica inimii:))

    RăspundețiȘtergere