image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cand pana si natura ti se impotriveste


Azi e una din zilele alea in care as vrea sa deschid geamul si sa aprind tigara pe care noi doi nu am fumat-o niciodata impreuna. Bate vantul si cu siguranta as aprinde-o de mai multe ori iar apoi fumul mi-ar intra in casa pe ritmurile uneor vorbe destul de grele ce si-ar face loc printre dinti. Langa birou am o cutie plina de toti cei care au trecut prin viata mea si au mototolit sentimente fara a-si da seama de ceea ce faceau; acolo ar ajunge scrumul, poate din greseala putin si pe covor.

Azi e una din zilele alea in care as vrea sa deschid geamu si aerul sa ma loveasca in fata. Sa-mi dispara mainile si urechea dreapta, pupilele sa mi se dilate iar buzele sa sangereze pana si-ar pierde culoarea rozalie.

Din pacate asta nu e posibil si azi e doar una din zilele alea in care deschizi geamul si vantul nu bate chiar deloc.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Senzatia de lume ...e chiar lumea:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu imi place sa recunosc, dar am din ce in ce mai multe zile de genul acesteia.

    RăspundețiȘtergere