image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Apel cu taxa inversa


Te-am pus pe apelare rapida acum mult timp doar ca, dupa ce telefonul a cazut de cateva ori,  numarul tau a disparut ca prin minune. Asa s-au evaporat si celelalte lucruri care-mi aminteau de tine.  Uneori imi e dor de telefoanele alea vechi care nu aveau butoane de apasat ci o rotita amuzanta care nu putea gresi niciodata un numar.

Sunt sigura ca daca intre noi nu ar fi fost distanta aceea de sapte,  am fi fost perfecti prin simplitatea cu care ne traiam viata. Traiam? Noi nu am stiut niciodata sa traim impreuna, am descoperit bucuriile pe care le-am pierdut imediat dupa ce ai disparut de tot, cand nu m-ai mai mintit cu vorbe in urechea dreapta.

Uneori ma gandesc ca daca te-as fi intalnit pe la 1990 cu siguranta mi-as fi notat numarul tau pe o foaie veche si as fi ratacit-o printr-o haina, in loc de a il stoca in memoria unui telefon ce la fiecare ora fixa se opreste in loc.

Dupa ce te dai de cateva ori singur cu capul de pereti, oamenii nu mai par atat de importanti.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Finalul m-a frapat.Intradevar,asa e.
    Dudus,te astept si pe la mine . :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ratat o urare pentru ca nu puteam vedea ce se intampla. In orice caz, Dudus.
    La multi ani, la si mai multe vizualizari >:D<
    http://www.youtube.com/watch?v=OB1QhQEYpm8
    (if you know what I mean :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce ma regasesc atat de mult in ceea ce scrii? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. unii oameni nu mai par importanti cand iti intorc spatele...

    RăspundețiȘtergere