image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: O mica gluma- Cehov


"Daca ar stii aceste cutii postale de cate ori se roaga oamenii ca ele sa le hotarasca destinul, nu ar mai avea o infatisare asa de pasnica."

O mica gluma a lui Cehov este a doua, si ultima carte careia ii fac receznei in cadrul campaniei vALLuntar, campanie initiata de Grupul  Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA.

Cehov, reuseste la inceputul secolului XX sa aduca in prim plan povesti de care lumea de atunci trebuia sa traiasca. In O mica gluma, acesta prezinta 8 povesti de dragoste, povesti ce arata simplitatea vietii de atunci, a sentimentelor dar mai ales trairile interioare ale oamenilor. Nu toate scrierile din aceasta carte vorbesc despre dragostea dintre o femeie si un barbat, spre exemplu gasim aici dragostea de mama, dragostea unei femei ce este la capatul puterilor datorita sortii ce vrea sa-i ia baiatul.

Cehov, reuseste intr-o maniera simplista, sa imbine umorul zilelor acelea, cu tragedia pe care omul o simtea in suflet datorita epocii ce nu ii permitea atat de multe pe cate ne permitem noi in acest moment.
De la bun inceput nu am dorit sa dezvalui pera mult despre carte, deoarece fiecare o poate intelege in felul lui, nu exista finaluri ale povestilor, doar inceputuri landu-l pe cititor sa aplice fiecare rand la siatuatia sa actuala.

O mica gluma, este genul de carte ce se muleaza perfect pe sufletul fiecaruia, oricine putand sa se regaseasca intr-una, daca nu in mai multe, dintre povestile ce ne sunt puse in fata ochilor

Share this:

CONVERSATION

12 vise sparte:

  1. Acum, mult timp am citit Livada de visini. Mi-ar placea sa o citesc si pe aceasta, o si trec pe lista de citit...
    La cat mai multi copacei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, in general, nu sunt mare fana a rusilor, dar cartea aceasta chiar as citi-o :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sună interesant, acum aș vrea și eu să o citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si totusi, care este mica gluma? L-am gasit recent pe Cehiv parafrazat de cehul Michal Viewegh in "Cum se educa fetele in Boemia" si stilul sau nu mi-a parut a fi deloc simplist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea cred ca e la fel de draguta cum e si coperta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit câte ceva din Cehov, dar nu suficient pentru a-mi forma o părere exactă despre acest autor. Ţie ţi-a plăcut stilul lui?

    RăspundețiȘtergere
  7. Subscriu si eu la ce a spus Loredana, minunata coperta, foarte eleganta si in acelasi timp vie, de impact.

    RăspundețiȘtergere
  8. e chiar frumoasa cartea si e o lectura usoara. am citit-o anul trecut si mi-a placut:)

    RăspundețiȘtergere