image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Apa pentru elefanti- Sara Gruen


Cartea mi-a fost oferita de Libraria Online Libris, loc unde puteti gasii zeci de carti, printre care si o multitudine de carti in limba engleza.

"Ma uit la ea ingrozit. Nu am surori si experienta mea la alintat femei s-a limitat mereu la situatii mult mai putin devastatoare decat cea de acum."


Cartea Apa pentru elefanti se invarte in jurul unui subiect mai atipic dupa parerea mea, si anume circul.
esti student in anul 5, te numesti Jacob Jankovski si esti gata gata sa devii medic veterinar. Dar brusc totul se prabuseste cand aflii despre moartea parintilor tai, ce faci? Cred ca fiecare dintre noi ar incerca sa calce pe urmele tatalui, sa-si faca o cariera, sa-si faca parintii mandrii insa personajul nostru renunta la viata pe care o stia pana atunci.

Ajunge intr-un tren al circului si de aici sa spunem ca viata lui i-a o intorsatura ciudata mai ales datorita faptului ca se indragosteste de o membra a circului, dragostea lor fiind destul de greu de dus la un final.
Apa pentru elefanti vorbeste despre toate tipurile de iubire, iubirea din familie, iubirea dintre un barbat si o femeie si chiar iubirea de prieteni si de animale, reusind astfel sa acopere toate planurile importante din viata oricaruia dintre noi.

Cel mai interesant lucru este modul in care este prezentata cartea, pe doua planuri, povestita de batranul de 93 de ani si de tanarul care abia iese de pe bancile facultatii.
Apa pentru elefanti este o carte care merita citita pentru ca e altfel, pentru ca trateaza un subiect atipic si pentru ca te tine in priza din primul pana in ultimul moment, astfel nu ai cum sa nu indragesti personajele si actiunea.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Musai trebuie sa citesc cartea asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare o poveste deosebită. Am auzit atâtea lucruri bune despre această carte, încât clar mi-o voi achiziţiona şi eu. ;)

    RăspundețiȘtergere