image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Probabilitati statice


Probabil ca am fi avut un copil. 
Pentru tine fetita, pentru mine baiat. Un singur copil ce nu ar fi fost de ajuns pentru niciunul dintre noi. Poate ca la starea civila amandoi am fi spus "da" dar in fiecare zi ce i-ar fi urmat am fi urlat unul la celalalt si "nu"ar fi cuvantul de baza al relatiei pe care ne-am fi straduit sa o mentionem pe linia de plutire. Poate ne-am tachina din nimicuri si-am ajunge la 80 de ani sa ne rugam unul de altul sa parasim pamantul impreuna. Sau poate ca tu ai vrea sa vezi rasaritul dar as fi prea obosita si-as amana mereu pana la asfintit. Poate ca mie mi-ar place sa-ti calc camasi albe dar tu ai purta in fiecare dimineata un tricou negru sifonat.

Probabil ca ne-am dori unul pe celalalt dar am ajunge in bratele altora si posibil ca ne-am lipi scotch pe buze si ne-am zambi doar cu ajutorul gropitei din obrazul stang. sau poate ne-am face cu mana dintr-un tren strain vopsit in albastru invechit.

Probabil ca nu am fost niciodata un intreg, ci doua jumatati incomplete. Si poate nu am stii sa ne scriem unul altuia randuri: eu mereu proze haotice iar tu versuri neterminate. Probabil ca eu as vrea sa adorm in tricourile tale sifonate, iar tu m-ai ruga sa le dau jos pentru a-mi simti pielea proaspat iesita de sub dus. In acele momente cu siguranta am sta nopti intregi trezi, iubindu-ne trupurile cu saruturi apasate. Si poate tu ai vrea sa ai lumina, sa-mi vezi cele cateva coaste ce-mi ies vulgar prin piele, iar eu as vrea intuneric, sa vibrez din fiecare celula in momentul cand ti-as simti spatele arcuindu-se usor.

Uneori ma gandesc ca ne-am cunoscut intr-o viata anterioara cand ne-am urat de moarte si ne-am blestemat unul pe altul in greaca sau latina. Sau si mai bine, poate ca a fost norocul nostru sa ne intalnim acum, cand eu fac parte dintr-o multime ce nu are niciun punct comun cu multimea din care provii tu..

Poate ca am avea un viitor, dar prezentul nu este al nostru si probabil ca nici viitorul nu va fi.


Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Deci sincer,este genial. Anonimul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au trecut multe prin gand in timp ce citeam, legat de viata mea, de cum as vrea sa fie. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador atat de mult felul tau de a scrie! Frumoase cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super postarea, dar cel mai mult imi place ultimul citat: "Poate ca am avea un viitor, dar prezentul nu este al nostru si probabil ca nici viitorul nu va fi. " Bafta !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. limita e inceputul....nu sfarsitul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Crede-ma, am citit de 3 ori. Iti cer permisiunea sa -ti fur randurile si sa le postez la mine candva... cu sursa, evident

    RăspundețiȘtergere
  7. `Poate ca am avea un viitor, dar prezentul nu este al nostru si probabil ca nici viitorul nu va fi.` - mai genial de atât nu cred că se poate ! Ești de o splendoare tragică , ai acel ceva , clar !

    RăspundețiȘtergere
  8. superbb. Scrii foarte frumos :) !!

    RăspundețiȘtergere