image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Naivitate de 17 trecut



Dragule, de ai fi aparut cand aveam 17 ani totul s-ar fi petrecut infinit de rapid, cu urme de ruj lasate pe camasi albe si maini ce s-ar fi plimbat pe coapsele arzand. Daca te-as fi cunoscut la 17, ai fi fost mai intalt ca mine, cu texte amuzante ce mi-ar fi adus zambetul pe buze, si cu maini ce m-ar fi cuprins in acele zile in care talpile nu doreau sa atinga podeaua. 

Mi-ai fi adus de fiecare aniversare cate o lalea, de fiecare data alta culoare si alt parfum: mereu acelasi tu. Nu te-as fi inlocuit cu nimeni atunci, te-as fi pastrat asa cum erai, uneori timid si amuzant, iar altori extrem de arogant. La 17 as fi facut o mie si una de promisiuni si pana acum cu siguranta ca noua sute nouazeci si noua ar fi fost indeplinite. 

Dragule, de mi-ai fi zambit atunci lacom, un zambet in coltul gurii, te-as fi pretuit mai mult decat am facut-o vreodata in viata asta si in cea urmatoare. La 17 ne-am fi imbratisat in fata unui tren de la revedere si niciodata de bun venit. Ne-am fi ascultat inimile in timp ce pe fundal ploaia ar fi batut in geam, geloasa pe ceea ce am fi avut noi.

Dragule, daca apareai cand aveam 17, nu mai devreme, nu mai tarziu, poate ca si acum rujul meu ar sta stampilat pe gatul tau, iar degetele ti s-ar juca in palmele mele.


"on n'est pas sérieux quand on a 17 ans "

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Asta era tema unei compuneri de la franceza, insa 17 pentru ca la mine mereu este "sapte" si pentru ca atunci se duce ultimul strop de copilarie, faci 18 si parca esti prea mare..

    RăspundețiȘtergere