image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Multimi de unu


L-am vazut alaltaieri pentru prima data alergand pe o strada cu un singur bec. In laturi nu erau oameni, se adapostisera de mult in caserole impachetate in sacose de la supermarket si-si trasesera pe ei de ceva vreme capacul cu cheita. Stateau la caldura, feriti de frigul ce incepea sa se lase peste bancile rosii, in timp ce el alerga catre cine stie ce ea ce poate il astepta de mult prea mult timp sa revina. Pasii ii rulau ametitor de repede paralel cu linia alba continua trasata pe sosea; nicio masina nu se auzea, doar fosnetul frunzelor ce i se rupeau sub talpi.

Avea ochii de cenusa si o ingrijorare ametitoare ce i se citea pe buze. Oare cate altele sarutase pana sa o gaseasca pe ea si sa-si dea seama ca nimeni altcineva nu-i poate da mai multa siguranta de sine? Oare cate a sarutat pana canda realizat ca doar ea il poate lasa fara suflare intr-un mod placut?
Mergeam incet in spatele lui, nu mi-a simtit prezenta, si l-am analizat ca pe un subiect de laborator. Mi-am facut mii de scenarii despre el,  putea fi oricine, dar eu am vrut sa fie un indragostit. Un nebun ce a fugit din sectia de psihiatrie doar pentru ca durerea pe care ea i-o provoca era mai mare decat lipsa zilnica de pastile.  L-am urmarit mult timp,pana cand l-am pierdut. Sau m-a pierdut el pe mine. Oricum, in timp ce el alerga spre adevarata lui poveste, oamenii au avut destul ragaz pentru a se intoarce pe partea cealalta si sa ia in brate persoanele de langa ei.

Oare dimineata cand a lui  ea se va fi trezit, il va gasi pe omul far' de nume pe partea stanga a patului? Si daca da, il va lasa sa mai doarma putin? Stie ea oare cate mile a fost nevoit sa parcurga noaptea trecut?

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Un nebun ce a fugit din sectia de psihiatrie doar pentru ca durerea pe care ea i-o provoca era mai mare decat lipsa zilnica de pastile.

    De la marele anonim si Catalin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Relativismul lumii noastre e covarsitor.
    Te felicit!

    RăspundețiȘtergere