image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Litere ce nu-si au locul in cuvinte.


Vreau sa simt dorul de dimineata cand genele abia se desprind una de alta, si pe acela de seara cand perna e mereu prea calda sau prea rece, atunci cand plapuma este trasa pana la nas si picioarele usor inconvoiate pentru ca degetului mic sa nu-i fie frig.

As vrea sa-mi fie dor dar sa nu doara, lucru destul de greu de realizat avand in vedere ca cele doua cuvinte diferentiaza doar prin doua A-uri prabusite aiurea in (sa nu) DOARA. Stiam eu de ce niciodata nu mi-a placut numele meu, poate ca si A-urile mele sunt ratacite, aruncate alandala intr-un nume uitat de multi acum cativa ani.

Vreau sa-mi fie dor si dorul sa ma faca fericita macar o data.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Duduuuș , când ți-e mai tare dor , să știi că atunci îți poți da seama dacă ai ținut sau nu la o persoană . Tare mult îmi place ce ai scris ! Felicitările mele !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello :) Ţi-am dat o leapşă, sper să nu te superi. E aici: http://www.zgomotulgandului.com/2013/03/momentul-adevarului-o-noua-leapsa.html#more

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu sentimentul, eu in clipa asta...mi-e dor, mi-e dor de mare, si zambesc, e dor material, sentimental, de senzatia de la rasarit sau apus, sau baile la miezul noptii, dar e marea si mi-e dor...

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca vrei fericire o poti gasi pana si in cele mai marunte lucruri, trebuie doar sa o lasi sa patrunda in viata ta

    RăspundețiȘtergere