image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Doi pasi mai departe


Cand ne-am aflat la rascruce de drumuri si ai ales sa continui singur calatoria, ai luat tot ce aveam mai bun din mine. Ti-ai dezbracat caracterul si mi-ai mutilat sentimentele. Ai taiat bucati din mine si ti le-ai cusut in piele. Ai plecat fara sa te intrebi ce voi face eu. Te-ai gandit vreodata ca voi fi atat de naiva incat voi imbraca particelele pe care le-ai lasat in urma? De ce? Pentru ca voiam sa fiu sigura ca nu se pierd; ca atunci cand te-ai fi intors dupa mine le-ai fi gasit ca fiind o parte din noua eu.

Eu nu am ales niciun drum atunci. Te-am privit ani buni cum te indepartai. Ma dureai pentru ca niciodata nu am stiut sa cos astfel tot ce aveam de la tine ma schimba prin neputinta de a lupta cu durerea. Si m-ai schimbat multi ani dupa ce ai plecat. Dupa ce ai ales drumul din dreapta in timp ce eu te asteptam inca nemiscata.

Azi am facut doi pasi spre nord si nu am mai simtit acelasi nod apasator in piept. Poate ca voi fi capabila sa mai merg inca pe atatia pasi in curand... atunci cand te vei fi indepartat destul de mult de mine incat bucatile din tine sa nu-ti mai simta prezenta.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Duduuuuuuuuuuuuuuș , ești bineeeeee ?! :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. me gusta. comentator anonim. me gusta grav.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amaunet, sunt bine. Dar astept urmatorii pasi

    RăspundețiȘtergere
  4. Suferita e buna. Creaza arta cea mai de pret <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Vei mai merge inca doi. Si alti doi. Si va durea, dar te vei elibera.

    RăspundețiȘtergere
  6. Indeparteaza-te de tot ceea ce te-a facut sa suferi. Durerea se transforma in experienta si arta, in bazele unei noi cladiri, in transformare :)

    Ti-am lasat un premiu pe blog: Heyy ti-am lasat un premiu pe blog-ul meu: http://camarutacudetoate.blogspot.ro/2013/03/gala-premiilor-blogosfere.html

    RăspundețiȘtergere
  7. fiecare sfarsit are si un nou inceput si intotdeauna altfel niciodata la fel...

    RăspundețiȘtergere