image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Au trecut ani si e tot martie


Am un geam mic ce da spre o gradina pe jumatate moarta, pe jumatate trezita dupa o iarna in care crengile copacilor s-au sfasiat intre ele pentru ca au vrut sa se joace de-a oamenii. 
In momentul in care era aburit, peste geamul meu au trecut buzele tale. O pereche rozalie de buze ce a soptit intr-o zi de iarna cuvinte nerostite pena atunci.

 Mainile mi se preling astazi peste sticla groasa, nu-ti simt parfumul nici atingerile timide. As iesi afara sa te caut. Sa intreb fiecare om in parte daca a vazut un baiat ce parea pierdut, dar brusc mi-am dat seama ca eu sunt cea care s-a ratacit si ca doar urmele tale, ce-au rupt mii de frunze in cadere ma mai tin intreaga, in fata geamului rotund.

Iar intre timp crengile s-au omorat, pana la urma, una pe alta din dorinta de a ne imita comportamentul, crezand ca asa isi arata oamenii sentimentele. Ce copaci tristi, ei chiar credeau ca iubirile noastre sunt la fel de frumoase ca un mugure in martie?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: