image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Scurt istoric despre sine


Am doua semne din nastere:  unul pe gat iar celalalt pe coapsa; spunand   asta  ti-am prezentat tot fizicul meu. Folosesc  cuvinte pentru a ma exprima, si acum mi-am deschis sufletul in fata ta. Nu iubesc. Nu sunt iubita. Si candva credeam in iubire da' s-a evaporat. Si uite acum... cunosti totul! Nu stiu daca ar mai fi ceva de spus. Numele e neimportant iar varsta doar o cifra. Defapt doua. Nu mai am mult si o sa schimb prefixul. Cumva, intre toata adolescenta asta zidita in beton am imbatranit, hilar chiar.

Stau intr-o camera plina de mine. M-am izolat intre 4 pereti, mi-am facut o lume perfecta  pentru mine si atat; am inchis usa cu cheia si-am ramas aici. Dar asta doar pana a doua zi dimineata, cand realitatea m-a lovit brusc la 5.45 si a trebuit sa cobor din pat si sa-mi pun sosetele, pentru ca in timpul noptii talpile mi se transforma in sloiuri. Am ajuns in aceeasi baie unde m-am spalat pe fata si  m-am machiat intr-un ritm alert. Am in fiecare dimineata 10 minute de stat in fata oglinzii iar apoi.. ei bine cine are nevoie sa se vada intotdeauna pe el? Eu am nevoie sa-i vad pe altii, sa-i studiez, sa aplic tot ce am invatat pe ei. Sa-i inteleg, sa-i disec, sa le exploatez comportamentul. Am inceput sa ma caracterizez si devine ciudat. Unde ramasesem? Mi-e frica de ploaie, dar imi place. Mi-e frica de tunete si fulgere, dar defapt uneori imi plac.

Sunt bipolara, un lucru imi poate place si nu in acelasi timp. Pot sa citesc 3 carti in acelasi timp, sa nu uit niciun detaliu din ele, dar daca ma obligi sa citesc doar una, dupa 10 pagina ma pierd pe mine.
 M-am nascut cu 2 semne, unul pe gat si unul  pe coapsa. Intre timp au mai aparut cateva: unul pe umarul stang, cateva sub ochi, un fir  de par alb si cam atat. M-am nascut simpla si am devenit atat de complexa incat a ajuns sa-mi fie frica de propria persoana.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. great one! Deci te cunoastem tot mai mult! Semnele sunt super!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si-uite ca te vad aproape zilnic, dar avand prea multe prostii in cap nu reusesc sa te cunosc:) Macar prin intermediul cuvintelor tale s-o fac. Hugs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atatea semne, si noi atat de orbi..

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca sa te cunosti pe tine cunoscandu-i pe ceilalti, studiaza-i, apreciaza-i ca mai apoi sa te transformi in propriul tau caz de studiu.

    RăspundețiȘtergere
  5. bipolarii au mari succese in terapia cu lithium. poate stiai, dar daca nu, ar merita sa incerci.

    RăspundețiȘtergere