image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Uratii- Scot Westerfeld

Acum cateva zile libraria online Libris mi-a trimis cartea Uratii- Scot Westerfield. Asa ca daca vreti sa gasiti cartea a carei recenzii am scris-o putin mai jos eu spun sa mergeti pe site-ul librariei online , loc unde puteti gasi si sute de noi titluri de carti in engleza.


"Te-ai gandit vreodata ca, atunci cand vei fi frumoasa, nu vei avea nevoie sa faci nazbatii si boacane? Poate ca uratenia ii face pe urati sa se tot certe si sa se ia unii de altii. Pentru ca nu sunt fericiti cu ei insisi."


Cartea lui  Westerfeld prezinta o lume, cum am spune noi astazi, postapocaliptica. Apocalipsa apare ca rezultat al greselilor pe care noi oamenii le-am savarsit in timp si astfel, nedorind ca noua generatie de oameni sa duca Pamantul la distrugere se doreste crearea de noi oameni, care sa urmeze un anumit tipar de frumusete, si nu numai atat. Asa cum se spune in Uratii, frumusetea si reprogramarea celor de 16 ani duce la o lume utopica, la fericirea absoluta si la implinire. Insa ce se intampla cand exista si oameni care nu-si doresc aceasta operatie? Pentru ca a fi urat nu este un blestem.

Westerfeld ne pune fata in fata cu sentimente contradictorii, promisiuni rupte si alegeri de ultim moment. Uratii nu se vrea a fi neaparat o poveste de adormit copii, ci dimpotriva arata o forta a personajelor pe care multi dintre oamenii de azi ar trebui sa o dobandeasca sau cel putin sa o caute inauntrul lor.
Personajele sunt create complex, avand mai mult decat un fizic bine definit, personalitatile acestora sunt schimbatoare, fiecare intruchipeaza o anumita categorie a oamenilor pe care ii intalnim in viata de zi cu zi.
Povestea o intruchipeaza pe Tally, proaspat ajunsa la varsta de 16 ani, care trebuie sa faca alegerea vietii ei: sa-si tradeze noua prietena pentru a ajunge frumoasa, sau sa-si tina promisiunea facuta acesteia si sa ramana o urata pentru tot restul vietii?

Sfarsitul cartii este unul greu de ghicit si care te face sa doresti sa citesti si continuarea. Daca merita? Fiind o lectura usoara, care nu te lasa sa te plictisesti nici macar un moment, eu spun ca da, merita!

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Ce recenzie frumoasa. Am citit destul de multe asemenea celei facute de tine, dar parca nu reusesc sa ma conving ca merita cumparata. Pare o carte ok si atat.

    RăspundețiȘtergere
  2. O recenzie bună, scrii foarte bine iar cartea pare foarte interesantă din ceea ce spui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit multe laude despre cartea asta, sper sa o citesc in curand. Frumoasa recenzie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant cred ca o s-o citesc si eu...

    RăspundețiȘtergere