image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pierdut suflet- il declar nul


Ieri seara mi-am incuiat sufletul in debaraua de pe hol. In ultimul timp trecuse prin atat de multe schimbari incat incepuse sa se reconstruiasca singur. Sa adauge sau sa rupa din el lucruri pe care le credea bune sau rele, dupa propria sa vointa. 
Am tras zavorul si l-am lasat sa stea singur-singurel intr-o incapere mica, o cutie in care incapea ca si cand ar fi fost facuta pentru el.
Nu am luat in calcul cele cateva gauri pe care soarele le-a facut in pereti si de dimineata cand am vrut sa-i dau drumul pentru ca pedeapsa i se terminase, el plecase.

Pierdut Suflet! Are cam 20 de grame si o culoare crem deschis, cine il gaseste poate va rog sa-l arunce in bataia vantului? Poate va gasi drumul spre casa, eu am obosit sa tot umblu prin vietile altora pentru a-l gasi.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Nu dispera curand ai sa-l gasesti. Vine cand te astepti mai putin, pana atunci asteapta-l cu bratele deschise.

    RăspundețiȘtergere