image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iubiri din alte timpuri


" Ne-am iubit ametitor prin lanuri de grau la asfintitul soarelui" asa ar incepe in mod normal orice poveste a unor oameni ce si-au consumat iubirea in vremurile de demult.

Dar au trecut timpurile lui Creanga, iar Caragiale a ramas fara suflare intre patru scanduri, si intre timp noi nu am apucat sa ne iubim pe campuri galbene mangaiate de luceferi si frunze cazand peste trupuri goale.
Tu, care nu ai existat niciodata in chip uman, cu mine ne-am ferecat buzele in saruturi la margini de bloc, purtand adidasi si o geanta ce mi se lovea de coapsa cand mergeam pe bulevarde noaptea. Noi n-am gasit dragostea pe langa lacuri vesnic albastre si nici legata de piciorul vreunei ciocarlii. Ne-am asezat la umbra unui copac si am numarat ramurile ce ni se revarsau pe pleoape.

Dragostea noastra s-a terminat intre pereti de beton, cu zgomotul surd al unei bormasini ce ne intrerupea linistea in care voiam sa ne cufundam pentru a deveni unul.Am cunoscut intre cei patru pereti toate lucrurile pe care nicio icioana n-ar fi trebuit sa le vada; poate ar fi trebuit sa ne mai fi jucat putin de-a inocenta, sau cel putin sa gasim alt loc pentru a ne ascunde de oameni in incercarea noastra de a cunoaste absolutul unul prin celalalt.

Noi nu am apucat vremurile cand am fi putut sa ne iubim pe pajisti aurii, departe de toti ceilalti, ci am trait in modernism ca si cand tot ceea ce faceam era normal, iar naivitatea nu reprezenta nimic altceva decat un defect al fiintei.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu