image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Firma de imperfectiuni



Fix acum un an au început să-mi bată la uşă diferiţi oameni ce-mi cereau bucăţi din trupul meu pentru a se reîntregi. Începând cu acea zi, fiecărui om ce mi-a trecut pragul i-am luat sufletul şi l-am bagat la maşina de spălat împreună cu un detergent ce mirosea a ghiocei. Inimile le-am pus într-o cutie de scrisori pe care am urcat-o pe dulap si lacrimile le-am vărsat într-o oală sub presiune.

Acum puţin timp oameni au început să reapară la uşă. Covorul era proaspăt periat dar ei l-au calcat în picioare fără milă pentru a-şi recăpăta bucaţi pe care le întregisem.
 Sufletele le-am cules de pe sârma din faţa casei şi le-am potrivit în interiorul inimilor ce pulsau de fericire. Stiaţi că sufletul are o camăruţă hexagonală în mijlocul inimii numai pentru el? Apoi am deschis oala sub presiune şi acolo nu mai era nimic.

Nu ştiu ce s-a întamplat cu oamenii ce mi-au trecut pragul, dar acum eu trebuie să spăl din nou covorul de la intrare, poate într-una din zilele astea cineva îmi va bate la uşă pentru a lua bucăţi din mine şi a le căuta lipsurile.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Imbratiseaza egoismul! Pastreaza-ti bucatile pana cand cineva care chiar le merita va aparea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te-au cautat inseamna ca inca nu te-au uitat, daca le poti lua aproape tot, amintirile nu le poti lua.

    RăspundețiȘtergere