image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dimineti


In dimineata aceea m-am trezit cu buzele tale mangaindu-mi gatul iar degetele ti le simteam pe spate, numarandu-mi alunitele. Incercai sa le unesti printr-o linie si sa vezi unde ma va duce viata. Tineam ochii inchisi si-mi coloram fata cu un zambet.

Nu stiu ce ti-au spus cele cateva puncte de pe spatele meu, dar te-ai ridicat si ai plecat, trantind usa. Inca am urme de tine scrijelite pe suflet; din dimineata aceea viitorul a inceput sa fie incert. Oare cate ti-a spus pielea mea, de care eu nu am aflat inca?

Posibil ca te-am lasat sa ma subestimezi iar reusita care ti s-a aratat te-a facut sa vrei sa schimbi macazul si sa pleci pe o alta ruta. Sa nu uitam ca daca mi-ai fi spus ce urma sa se intample poate acum ai fi fost cu buzele pe umarul meu.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Scrii superb, mai! Vorbele tale ajung unde trebuie.
    Singurul blogger din orasul tau, pe care il cunosti>:D<

    RăspundețiȘtergere