image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cuvinte.


Nu mi-am dat niciodata seama cata nevoie am de cuvinte pentru a evolua, pentru a ajunge la un nivel pe care mi-l doresc pentru mine nu din orgoliu, ci din simpla dorinta de a nu intra in anonimat. Am ajuns sa-mi recitesc ultimii 3 ani datorita a tot ce am scris si am reusit sa ma perfectionez dintr-o dorinta nebuna de a ma autodepasi, de a face ceva cu care sa pot, de ce nu, sa ma mandresc.
Devoram cuvinte sau nu; transcriem pe foi ganduri, sau nu. Alegem sa fim jurnalisti, autori, poeti, blogeri sau ramanem ascunsi in anonimat doar din cauza fricii ce nu ne lasa atingem un punct maxim al cunoasterii.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Corect! Prefer sa scriu despre mine chiar daca nu zic ca de fapt eu sunt cel din poveste! Ador anonimatul dar imi place sa fiu recunoscut pentru ceea ce am scris!

    RăspundețiȘtergere