image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cutiuta cu suflete


Data viitoare cand o sa-mi mai imprumut sufletul vreunui el ii voi cere sa-mi aduca zilnic cate un banut de ciocolata si sa-l lase pe masa din sufragerie intr-o cutie albastra. Astfel, daca intr-o zi acel el va crede ca sufletul meu este prea uzat si mi-l va inapoia, eu voi avea suficiente rezerve de ciocolata  pentru a nu simti lipsa unei persoane care nu a stiut cum sa aiba grija de o parte din mine.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Hmm o idee buna, dar ai grija cu ciocolata sa nu carecumva sa dai in diabet.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Haha! Ce idee ingenioasă! Bună de practicat pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si te vei alege cu niste sentimente indreptate spre ciocolata, o idee ce ar trebui pusa in practica de mai multa lume. Oamenii ar avea niste vieti mult mai bune daca s-ar trezi dimineata, iar langa ei, in pat, ar gasi acest elixir dulce. M-ar scuti si pe mine de lamentarile proprii, torturante.

    RăspundețiȘtergere