image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Tipologia femeii ce nu sunt



As fi vrut sa fiu genul ala de femeie pe care sa o tii in brate si in momentul in care pleaca dimineata de langa tine pentru a-si aplica machiajul, sa-ti fie dor de ea, sa te doara ca a plecat, sa o vrei langa tine cu orice pret. Sa o tii la piept si sa fii mandru ca e a ta.Sa nu o imparti cu nimeni: genul asta de femeie mi-as fi dorit sa fiu... femeia care sa nu fie uitata. Pe care sa nu o scapi din ochi si atunci cand cineva se uita la ea insistent sa te arda pe dinauntru.

 As fi vrut sa fiu genul de femeie careia sa-i deschizi usa atunci cand coboara din masina si sa-ti spun" Nu, nu, ma descurc singura" iar tu sa fii foarte amuzat de independenta de care dau dovada. Sa-mi mangai fata in timp ce  stam pe o patura si ne uitam la stele, genul asta de persoana as fi vrut sa fiu. Defapt, asa as fi vrut sa fii si tu. Sa fi fost amandoi la fel. Eu, cu visele mele stupide in cap de care nu pot sa mai scap, cu tine in minte, in suflet si alergandu-mi prin vene  iar tu sa ma consideri genul de femeie care nu poate fi uitata si fara de care aerul ar fi putin mai greu de respirat...nu imposibil.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Ce femeie nu si-ar dori asta ? :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare isi doreste cate ceva dar vezi tu...Una e sa-ti doresti, si alta e sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei..cred ca toate am visat la asta , dar te-ai gandit , poate ca tu esti mai buna decat genul ala de femeie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare e mai bun in felul lui. Numai ca pentru fiecare barbat, femeia ideala arata altfel din punct de vedere mental si am vrut sa explic cum ar arata o femeie perfecta din punctul meu de vedere

      Ștergere
  4. Dudus: TU esti PERFECTA asa cum esti:)

    RăspundețiȘtergere