image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Schimb de roluri



Ieri am vrut sa-mi iau un peste si sa nu-i pun nume. Sa-l pot privi cum pluteste in deriva cu tot efortul pe care il poate da. Stiai ca anumiti pesti uita tot ce fac la fiecare 5 secunde? As fi vrut sa-l rog sa facem schimb de roluri. Sa vina el printre oameni si sa paseasca apasat pe trotuare pavate aiurea iar eu sa stau intr-un acvariu micut si sa-mi pierd memoria la fiecare cateva secunde. Sa vina in vizita un copil inocent care sa ma priveasca cum dau din aripioare si cum ma straduiesc sa ajung nicaieri.
As fi vrut sa-mi iau un peste si sa nu-i dau nume, pentru ca ar fi fost prea umanizat, in fapt nu ar fi fost decat o vietate ce mi-ar fi alinat noptile in care nici stelele nu ma mai lasa sa dorm,.

Share this:

CONVERSATION

11 vise sparte:

  1. Superb! Ador felul cum scrii.
    Cred că suntem din multe puncte de vedere ca peștele descris de tine; continuăm să ne învârtim în cerc, monoton și repetitiv, fără să obținem nimic la sfârșit. De multe ori mi-aș dori să fiu și eu asemenea lui, dar până la urmă îmi dau seama că tot viața noastră e mai bună. Prefer să sufăr decât să nu simt nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Ralu!
      Si da, suntem foarte asemanatori cu acel peste fara nume, numai ca noi suferim, pentru el amintirile nu reprezinta ceva de care se poate prinde

      Ștergere
  2. Foarte faina e postarea, atat de vivida si atat de trista simultan, imi place ideea de schimb de roluri, cateodata in viata fiecaruia ar fi util un astfel de troc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut postarea ta. Ar fi bine sa fim uneori lipsiti de griji si sa uitam de tot si toate ca un pestisor ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna mi-am dorit un peste,nu stiu de ce, si nu am apucat sa-mi cumpar...
    frumoasa postare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vrut unul..dar am ramas doar la nivelul de "a vrea":(

      Ștergere
  5. Awww :o3 Crede-ma ca si eu mi-as dori..nespus de mult,dar si amintirile ne fac umani ,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ele suntt singurele care ne mai deosebesc de fiare..

      Ștergere
  6. Cred ca daca am putea uita la fel ca pestii poate nu ne-am mai pierde inocenta.

    RăspundețiȘtergere